2011-04-12 | 08:18:33

Hej :(

Datan har slutat fungera på heltid, tråkigt...
men har bestämmt mig för att tjuvlåna pappas data typ dagligen :D
jag vill ju kunna skriva till er :)
iaf. Ihelgen har det hänt saker :D
Jag o resten av SKG var i Furudal, hehe!!
det var lika kul o mysit som vanligt, synd att det är så sällan :(
men jag är iaf glad, har precis börjat landa mina tripplar, jipppi!!
vem vet kanske den här tjej ska till OS :)
men tyvärr så har vår ordförande slutat, synd hon var ju skit bra på alla sätt :D
jag kom hem i söndags, o var helt utpumpad :D
igår så var jag i skolan, sen köpte jag typ två ny BHar skit snygga :)
aja, det var väl allt,
ja juste. satt upp studsmattan igår oxå, testade lite rotation om klarade faktiskt "cvadrupel"
hibi, hejsan

Ellzan som saknar alla kommentarerna :(

Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback