2011-04-24 | 12:38:28

Happy easterweekend

Hi!
Har nästan inte bloggat alls,
men mina kära läsare tro inte att jag har glömt er,
pussgurkor.
Tänkte att ni kanske var intresserad av vad min weekend har innehållit :D
eller weekend och weekend, snarare 4 dagar, hehe
I fredags var Jag, Emma, "syrran", Sandra, Shaila och Alex på Aqua nova. ♥
Eftersom Shaila, Snadra och "syrran" är hella typ 1år yngre än oss så blev det så här;
Jag, Emma och Alex tillsammans,
Shaila, Snadra och "syrran" tillsmammans
det var faktiskt askul,
vi åkte ruchkanorna oftare än oftast :)
Trots några överfall av Alex så lyckades jag klara mig,
hehe. Bara skojade :)
Jag ramlade på honom oxå så kvitt, säger vi :)
iaf, sen åt vi på Burger King,
beställde dubbelhamburgare med ost, gott ♥
sen satte vi oss i bilen och på började resan hemmåt,
Aqua nova ligger ju i Borlänge :)
sen när vi var hemma tänkte jag o Emma sova över
så det gjorde vi, hemma hos Emma :)
vi hade kul och tittade på MeanGirls 2, den var bra :)
sen nästa dag så åkte jag hem kl. 14
sen hade jag o Familjen kul hemma, med påsken
nu är det jag söndag och vi ska snart åka på påsklunch med släkten :D
så nu lär jag gå pussar 
Gladare påsk


Kommentarer;
Klara

Glad påsk!!

2011-04-24 kl. 12:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback