2010-12-23 | 20:58:10

Skriver med gråten i ögonen :O

Absolut inte kul :thumbdown:

Jag , Vivi o pappsen har precis gjort färdigt ägg halvorna , inte för att jag tänker äta dem :P
vi hade på majonäs , kräftstjärtar och grädde
( ingen bra kombination enligt mig :thumbdown:
Pappsen surprice mig med att gilla det :bigeyes: ,
fast när gillar han inte något som han gör :)
här kommer en bild som liknar våra äggisar ;)

Hah, om man bort ser från gumman på tallriken så är det där våra ;P

Nu ska vi börja med köttbullarna så jag kanske skriver lite mer då , om inte ;
god jul :love: fast vi har redan gjort "degen" till köttisarna, :)
gjorde det precis innan jag börja skriva, jag gör mest själv syrran vill bara röra
ps; det jag menade med gråten i ögonen, jag skulle tärna löken heter det så :question:
jag letade till o ,med upp mina skidglasögon för att det sved, men om Emmis, Mattis, Veran elr Amen ser detta
ring mig, undrar om ni vill åka till kungsberget med mig den 29 :love:

puss o kram :love: :thumbup:


Kommentarer;
LOVISA!

yoo elsa, var ett tag sen vi träffades, typ i slutet av 4:an

Iaf kan du ju kolla min blogg, jag har veckansblogg just nu så du kan ju anmäla dej där om du vill :)



btw, din mobil som bakrund elr?

2010-12-23 kl. 23:24:43
http://loey.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback