2010-12-17 | 17:22:21

Kompisar så att det kryllar om det

Helo! detta om onsdag 15 / 12
Idag hann jag inte skriva något ( oj ) igår menar jag^^
Men iaf ( orkar inte skriva om igår så det blir en lucka ) :)
Idag alltså i dag på riktigt inte igår utan i dag alltså den 15 december
Idag var vi ( my best friends ) i skolan som vanligt till kl. 14
sedan åkte friendsen hem till mig o vi började träna till en show vi ska ha sedan*
*: jag åter kommer om det sedan
senare på kvällen hade vi träning kl. 20 till 21''
mina vänner fick sova över för en speciell sak kommer hända i morrn berättar sedan
vi som ( eller pratade en stund )
( om ni undrar varför jag inte skrivit något så )
datan har pajat så skiten talar
Bilden under föreställer mig i skridskodräkt ( konståkningsdräkt )
Hejsan, ja jag kan åka skridskor oxå hah  Jag önskar er all ett gott nytt jul, som Shane Banan så det kan ni säga till era kompisar hah. Puss o kram Shane banan

Torsdagen 16 / 12
hej igen, idag så hade vi fotbollsturnering ( o ni kan aldrig gissa )
jag var bra faktist, jag var så bra att ni kan ta å stoppa upp det ( eller nej )
jag var målis o min kompis Emma gjorde en skit fin sar som jag glömt bort vad det heter
( skit fin iaf Emma!! )
sista machen släppte jag inte in ett ända mål ^^
känner mig stolt
Sedan åkte minEmma, jag o Amelia <3 hem till mig ( som jag skrev längre upp så tränade vi till en show )
det var lite fel vi gjorde det nu, då satt vi vid datan =)
"programet" som vi gör blev skit bra, fast en annan hoppade in sedan ( viste jag inte då )
sendan pluggade jag till provet i morrn

Fredagen idag 17 / 12 <3
Min data ha varit så jävla paj att det skriker om det
idag var vi i skolan till kl. 11 20
till skillnad från de som är "bäst" enligt dom ( vår parallel ) så slutar vi jämt då ^^
ville bara tala om jag ska få en smartphone 
hah, glad jag är men iaf sedan så åkte vi ner till stan
( om ni inte bor i gävle så vet kanske ni nt vad detär;
de är ett ställe där det kryllar om affärer och annat ( som ett köpcentrum )
oj vad dum jag är det vt ju alla va de är ^^
iaf sedan köpte vi ett par skit snygga vantar som jagberättar om mera sen **
sedan är nu som jag har skrivit hah ( L )
vantarna ska vi ha till på den där showen som jag tell er about
jag längtar om du bor i gävle så kom o kolla vet jag kl 19 - 21
den 21 / 12 på bhallen skit kul ¨¨
kommer inte på något o skriva, men ska nog rita lite nu o sedan kanske skriver lite mera
( juste, måste tampas med syrran o kompisen som hon kallar )

Puss o kram

^Från en sprit språngande...


galen tjej

( alla trode nog att det skulle stå naken men sånt skriver inte jag hah ) (9)

Älskasr er mina friends  ( not lebb )

Elssan

Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback