2010-12-29 | 09:07:16

Kallt om tårna, men lika kul ändå :)

Hejsan,jag hann inte skriva något igår, så det blir idag :) ♥
Jag, Emma o Amelia åkte till kungsberget ( skitkul ) :D
Emma hade inte åkt så mkt men lärde sig skit snabbt :)
Tyvärr så glömde vi korven, o chockladen hemma, det blev macka o godis istället :thumbup:
iaf vi åkte nästan alla backar utan några svåra, men ändå ( proffs )
öll på o frysa sönder det sista åket men lyckades ändå hppa bra :)
sedan fejlade jag lite men ändå :S
tyvärr kunde vi inte knäppa några kort, så idag blir det bilbomb, sedan!!
vaknade kl. 6 som vanlig, idag ska jag åka o fira Emmahon fyller :love:
GRATTIS förestänn om du ser detta, en present blir det snart :)
Hoppas alla får en bra dag, själv ska jag gå o mysa lite nu, hade bra
ps. har inte skrivit mkt senaste dagar fel på internet som vanligt :(

Ellsan ♥


Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback