2010-12-13 | 20:28:57

Julepyssel

Hejsan
Jag ville berätta lite om dagar ni i Örnsköldsvik;
Jag blev så himmla ledsen när mitt
trådlösa internet slutade fungera i bilen på väg till övik
Jag hade längtat på att få skriva till er om mina upptåg
( så här i efter hand så är det inte lika kul )
Jag o pollarn Amelia tävlade i samma grupp
( hatar att behöva säga detta; men jag ville slå henne )
inte slå som i blåtira utan som i vinna
( älska henne ändå skit mkt hon skulle kunna komma 2 o jag 1a )
För er som inte gillar mina () så säg till kan sluta ^^
men tråkiga nyheter nalkas; 10a blev det för mig ~|~
Vilken gubbe jag fick till :D
Jag tyckte själv att jag åkte ganska bra ( men slutade på 17... poäng (lågt))
Vi åt på max när vi var där å där fanns dettyp snabb bestälningsbås
kalla mig grottmännniska men jag har aldrig stt det förut ^^
När jag nu äntliggen är hemma så har jag bara ett bevis kvar att radera
( jag har saknat allt hemma )
med bevis är det allt somnågonsin säger att jag har varit borta
allt är precis som valigt här hemma, eller kan man säga vanligt?
ingenting är nåt annat likt ( se på mig o dig vi är ju fy f*n människor men olika ) hah
Idag är det måndag här, i gävle
Vi har ara julepysslat i skolan ( helt ok, missförstå mig inte )
jag älskar att julpyssa jag o gänget gjorde hjärtan
sådana man kan hänga i granen ( not mine )
Lucia var det ju ( mer som julafton för mig ( kanske inte )
Jag har iaf tränat ( som om man gör annat )
fast innan jag gjorde det var jag med mina kompisar ( best )
vi gjorde "läxorna" eller vi satt o hängde tills typ halvtimme före träningen
sdan snabba vi oss =)
Vi han knappt till träningen ( eller vi han faktiskt men bara för vår tränare jämt är sen )
gick det bra på träningen kansk ni undrar eller inte, men det gick det ¨¨
Efter träningen var jag o uppträde på eller i staffans huset på tvärflöjt eller med tvärflöjt vilket som
vilket som gick bra fast päronen var inte närvarande :(
ne nu orkar jag inte hålla på mer datan dampar o jag måste träna tillläxor :(
vi ses i morrn :) kom föri då =)

ps, innan jag lägger ner så skriver jag krumelurer : !"#¤%&/()=?`^*,.-_:;'¨@£$€{[]}\~|<>
det var alla här kommer tomte smilisen året smilis : 0<:}}

kramar från en tröt tjej

Elssan


Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback