2010-12-24 | 19:54:34

Hoppas ni är lika glada som jag ;)

I dag är jag glad, vem är inte glad på julafton :question:
aa iaf nu sitter jag vid datan, önskar alla en god jul för 3 gången :)
nu hoppas jag på att min bästa vän Emma ska logga in på MSN som jag bett henne :O
inte för att hon inte brukar vara inne det är inte det
jag kan knappt fatta att julen är över, men det är som de säger;
ju mer man längtar till det desto mer besviken blir man när det är över :(
men jag är inte ett dug ledsen för det :D
Jag fick allt från en HTC Wildfire till 400 kr  :thumbup:
jag vet inte hur det är med er men jag är nöjd :rolleyes:
Imorgon kanske jag ska vara med Emma, henne som jag skrev om nys :D
elr jag hoppas det iaf hej då o gott nytt år, om vi inte ses det gör vi säkert

Ellsan <3

Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback