2010-12-31 | 21:36:25

Gott nytt år!!

Gott nytt år, hoppas alla är glada
nu sitter jag ute o längtar tills nästa år, nyårslöfte ska de bli :)
skriver från mobilen så det kanske blir lite fel :)
Här i kvarteret knallas de med raketer o sprängare :D
tyvärr så kunde vi inte köpa rakisar ( granens hund rädd ) sabbla hundjävel :(
skojar bara älskar dig Rudolf :)
Mamma & Pappa har bjudit över kompisarna, o här är de 4 småskitar :)
Blindbock, o kurragömma är sånt som de diggar :(
Nehe, nu ska jag ta o gå inte ( fina stjärnor på himmlen )
Pappa o Mamma blir nog snart fulla, hoppas man slipper höra :)
nåja de är roliga ( händer ju inte så ofta :)
nu sitter de o åratar om att deras kompisar ska flytta hitt, sällan :(
Nu ska facebooka lite, kanske ett spel eller två får se "love" x2
älskar alla som älskar allt :thumbup:

Glatt nytt år , by the way ; nyårlöftet är,
Kille tills nästa nyår ska klart festa :)

Älskar er

Ellsan håll era nära kära

Kommentarer;
Emizen!<3

Ja jag vet inte om jag fick den på julafton eller min födelsedagxD

Gott Nytt år iaf!(L)

2011-01-01 kl. 14:51:38
http://emmasrockcloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback