2010-12-19 | 10:38:14

Gomorgon alla glada

Gomorgon alla glada

Hoppas det blir en bra dag för alla,
själv så har jag det mysikt o längtar tills julafton
bara 5 dagar kvar, f*n vad snabbt det har gått för dagarna
Just nu diggar jag på lite låtar med julstämning
hoppas mina kompisar dycker upp som de sakt <3
Idag ska jag träna med kompisarna till uppträdandet på tisdag som jag berättat om
Hemma hos oss tycks det aldrig sluta snöa,
men en sak är iaf bra syrran är mest ute hah
nehe skojar bara älskar henne ^^
nu ska jag kolla på lite bilder sedan kanske jag skriver lite mera vid en bättre tid
kastar in en bild på min gulliga syster som jag skrev om;


Haha gullig bild va, hoppas hon inte blir sur :D

Ops där kom jag oxå

Elssan puss o kram

Kommentarer;
Emizen!<3

Cool bakrund!XD

2010-12-19 kl. 12:42:57
http://emmasrockcloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback