2010-12-18 | 17:11:27

Full proppad

Jag är precis som rubriken säger full proppad
Snart ska jag till träning, skall fråga kompisarna om de vill hänga med till kungsberget
nån gång nästa vecka^^
Idag har varit en lugn o ro-dag, saknar mina vänner förstås men endå
Jag ville bara tala om att jag ska få en HTC Desire HD, skit bra telefon enligt mig
Så om du är suggen på en ny mobil, så rekomenderar jag denna =)
Jag blev skit rädd för ett litet tag sedan ( trodde bloggen hade eniminerats )
eniminerats; försvunnit sen insåg jag att min blogg heter pusspussen.blogg.se
inte pussen.blogg.se ibland kan man undra var jag har i huvudet 8 enligt min pappa iaf**
Min hund Toby; sniffade upp allt som kan tänkas ätas i mitt hus,
allt från godis till gammla chips under mattan, ingen anning hur de hamnade där (L)
önskar att min webbcamra kan börja fungera snart, eller så kanske jag kan köpa en ny
för jag vill hämst gärna lägga ut bilder på mig :(
Orkar inte skriva något mer nu

Bajs nu går det inte å inflicka bilder aja jag lägger inn de sen

Elssan har bråtom nu

Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback