2010-12-22 | 13:02:51

Förlåt, :(

Hejsan, förlåt

Hade helt glömt bort att skriva igår, o i förrigår var datan paj
men ni kanske undrar vad jag gjorde de dagarna;

I måndags; ;)

( Idag )Så hade vi mentorsdag på skolan ( man fick välja vad man ville göra )
man kunde välja mellan, pulka, innebandy ute & julpyssla
om man inte känner mig så kanske man skulle kunna tro att jag var en ute person, tvärtom
jag & alla tjejer i min klass ( om jag har räknat rätt ) tog julpyssel ^^
Från början hade jag tänkt göra vanliga julkort, men såg att mina kompisar redan gjorde det,
så jag gjorde en dikt till var & en av medlemarna i min fam. utan Toby ;(
han tar nog inte illa upp, kan ju endå inte läsa ( hundskrift kanske )
iaf, när klockan var 11 så gick vi å åt, ingen god mat som vanligt :S
Sedan skulle vi träna till avslutningen som då var i morgon, asså igår :love:
Jag o min kompis Emma & Amelia är med i kören så vi tränade tillsammans ( andra tjejer i klassen är med oxå )
iaf jag var igentligen tvungen att gå tidigare från kören, för vi skulle sluta kl. 14.30
men vi slutade 2 istället, härligt :)
sen åkta jag o mamma o lämnade våra ( Vivis o mina väskor ) till bhallen där Emma o Amelia redan var :)
vi hade strullat till det lite :rolleyes:
iaf sen hämtade vi vivi, åkte till stan ( köpcentrumet i Gävle )
o köpte en htc desire wildfire, för de hade höjt priset på htc desire hd ( skit )
aja, sedan höll vi på att komma försent till skridskon (alltså träningen )
men vi han till sist när mamma sa att hon kunde hämta mobilen sen :mad:
efter träningen var man ju redan slut men inte räkte ( stavas det så )
det utan, då fick vi snabbköra ( russköra ) genom stan för jag skulle ha avslutning på min tvärflöjt
Det gick skit bra för mig o kompisen Judith ( tror hon stavas så ) vi spelade;
Luciasången eller Så mörk är natten kanske den heter
iaf ( jag påminde just mig själv att jag ska lägga till henne på facebook ) ^^
tack bloggen!! :D
Efter jag hade sakt god jul till alla åkte vi äntligen hem, skulle skriva tilll er å men då var datan paj som jag sa
sen läste jag o gick o la mig, hah

En konstnärlig bild jag hittade på en tvärflöjt ( snygg tycker jag ) ()

Tisdagen

Kl. 6 på morgonen vaknade jag av att mamma kom he m från sin rast med Toby
( älskar honom man kan han inte vänta ?? )
aa iaf vi åt pannkakor till frukost  I (L) Y pappa :P
skitgoda var de, sen glömde jag nästan borsta tänderna ( fy om jag gjort det )
Kollade på det bra programet Jims world eller according to Jim
Ett jätte bra program som jag rekommenderar går på 3an o även comedy centel
Men på tean tro jag det bara går kl. 7.25 så om man är morgonpigg så, hah
programet handlar om ;
Jim som är en gift 3 barns far ( snart 4 eller kanske 5 )
Han och hans svåger ( frus bror ) hittar på allt från att;
råna banker, gå på galapremierer mm.
ps; komedi
iaf kl. 8 20 var jag o kören i Mariakyrkan som jag personligen trodde hette Mariekyrkan
vi sjöng den glada sången Glory ( tror det stavas så ) rätta mig om jag har fel ;)
2ggr innan vi gick tillbaka, jag som inte har nåt busskort, fick gå men
mina vänner som följer mig genom eld o vatten gick med mig  gulliga de är ÅÅH
sedan åt vi & började träna igen till avslutningen med kören
( jag vet ni måste tro; att antigen är vi skit dåliga elr så har vi en besatt lärare )
det sista var nog rätt eller i mitt fall båda ;)
kl 13 hade vi äntligen den där avslutningen som jag talade om
allt gick skit bra förutom att min kompis blev nervös ;) snånt som händer ;)
Sedan på kvällen gjorde vi uppträdandet på konståkningen som jag talade om förut,
oxå den gick skit bra enligt mig, elr?? ^^

så här fint jgjorde förstås inte jag; men snygg bild iaf

Onsdag idag
Idag har jag bara varit hemma med syran, o tagit det lungt
eller lungt kan jag inte säga att det varit, fick nästan ammputera bort handen elr fingrarna iaf
elr det känndes som det ( hos oss är det -20grader )
o syrran envisades om att vi skulle ut med både kaninerna o huden ;(
iaf nu sitter jag o skriver o undrar vad alla gör, första dagen på lovet vet du ;)
nu måste jag snart gå för jag ska ut å äta med syrran o mamma, ( kul )
vet inte riktigt vad vi ska, äta men sedan blir det träning
( snart är det iaf jullov för konståkningen oxå ) ;(
fast det är inte lika kul :rolleyes:
iaf nångon nästa vecka kanske jag o kompisarna ska till skidbacken ( kungsberget ) i Sandviken elr utanför
skriver kanske mer i kväll, men nu måste jag verkligenen gå

Ps; två dagar kvar tills julafton ;)

Puss o kram :love:

Ellsan



Toby igen :thumbup:




Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback